Evenementenborden
BEHEER EVENEMENTENBORDEN OP DE STELLINGEN IN HORST EN SEVENUM.
Hieronder treft u een aantal regelingen en voorwaarden aan die wij hanteren t.w.
- Opslaglocatie wordt Boomsweg 2, 5962 NB Melderslo.
Contactadres is Fam.v.d Pasch, Meldersloseweg 134, 5962AA Melderslo. Tel.no. 077-3982053
- Tijdstip brengen en ophalen borden alléén op donderdag tussen 15.00 en 19.00 uur.
- Brengen van de evenementenborden uiterlijk 3 weken vóór de activiteit.
- Ophalen van de evenementenborden binnen 2 weken ná de activiteit.
- Aanmelden bij voorkeur bij Jeu Verhaegh
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. mobiel 0615284356 en betaling direct bij aanmelding van de te plaatsen borden. - Bij aanmelding vermelden op welke locaties de borden geplaatst dienen te worden.
Voormalige Gem. Horst: Stationsstraat-Venrayseweg-Vijverlaan-GasthuisstraatCrommentuynstraat.
Voormalige Gem. Sevenum: Horsterweg-Steinhagenstraat-De Steeg-v.VlattenstraatPak.Toverland-Evenemententerrein.
- Betaling dient te geschieden op NL56 RABO 0128 1815 40 t.n.v. C.O.V.S. HORST-VENRAY onder vermelding van soort activiteit en datum van activiteit.
- Het te betalen bedrag is € 35,- voor alléén plaatsing in voormalige gemeente Horst of alléén in de voormalige gemeente Sevenum.
- Indien in de voormalige gemeente Horst en ook in de voormalige gemeente Sevenum borden geplaatst dienen te worden is het tarief € 70,- ongeacht het aantal borden.
- Bij niet tijdige betaling zullen de borden niet geplaatst worden door de Scheidsrechtersvereniging Horst-Venray e.o.
- De Scheidsrechtersvereniging Horst-Venray e.o. is niet de eigenaar van de evenementenborden. Derhalve dient de betreffende vereniging/instantie zelf zorg te dragen voor de verzekering van hun evenementenborden tijdens de periode van opslag en plaatsing voor eventuele opslagschade door brand etc. en vernieling door vandalisme en/of beschadiging van stelling en borden vanwege mogelijk aanrijding door verkeersdeelnemers.
VERVAARDIGEN VAN NIEUWE BORDEN
De maten waaraan de borden dienen te voldoen zijn: lengte 220 cm - breedte 37 cm - dikte 2 cm
De borden dienen van duurzaam, weerbestendig plaatmateriaal gemaakt te zijn.
Dit materiaal mag niet te licht van gewicht zijn (i.v.m. klapperen in de stellingen) en niet te zwaar van gewicht. (i.v.m. tillen door onze vrijwilligers bij plaatsing en weghalen)
Zorg ervoor dat 10 cm links en rechts van het bord geen belettering staat, omdat dit gedeelte in het profiel van de stelling valt en dus onzichtbaar is. Beide zijden van de borden kunnen beletterd worden. Voor het beletteren kun je bij “van Issum Media” in Horst terecht.
secretariaat Burg. Esserstraat 70 5801 EB VENRAY telefoon 06-34276068
e-mail
Download BEHEER_EVENEMENTENBORDEN.pdf